Nurnur41 Kızlar neden olur geçici durum mu bilgisi olan var mı nelere dikkat edilmeli yaşayan arkadaşlar bilgi verirse iyi olur arkadaşım için soruyorum
Femme1 Nurnur41 biz 1 hafta hastanede yattık 1. Günü geçmişti hatta daha çabuk gectı Ama kan şekeri bir kere düştüğü için bir hafta boyunca küvezde kaldı bir de benim oğlum emmesini de bilmediği için göndermediler