NesAryzey Merhaba arkadaşlar ben spiralimi ocakta adetliyken çıkardım ama şuan adet dünüm gelmesine rağmen olmuyorum bir kaç gündür bu durumu yaşayan varmı gecikmesi normal mi gebelik falan da değildir çünkü eşim korunuyor
ipek1300 NesAryzey bende aynı durumdayım spiral çıkarttırdım adet değildim çıkartırken ama adet olmam gerekiyor 3 gün gecikti acaba neden
NesAryzey ipek1300 ben bugün oldum çok şükür ama varla yok arası acaba döngüsünümü etkiliyor çıkartınca anlamadım
NesAryzey ipek1300 3 benim de ama dediğim gibi adet varla yok arası ilk defa böyle oldum spiralden kaynaklımı bilmiyorum