Merhaba05 bunalma konusunda evet öyle benim oğlum da darlanıyor. Bir yerden sonra off anne çişim gelmedi benim diye söyleniyor 🤷🏻♀️zamanla tutmayı öğreniyorlar çok sık çişe gitmek isteme veya altına kaçırma olayları düzeliyor. Gerçekten çocukta en zor süreçlerden birisi tuvalet eğitimi,biz şuan 3. denemedeyiz inşallah çözdük bu defa gibi duruyor. Benimkisi kakadan korktuğu için tutuyordu asla tuvalete yapmak istemiyordu bu yüzden hep deneyip tekrar beze dönmüştük. Bu sürece de her çocuk bambaşka tepkiler veriyor biz ne kadar araştırsak fikir edinsekte boş gerçekten onlar yine bildiğini yapıyor. Kolaylıklar diliyorum bu süreçte olan tüm annelere hepsi bir an önce öğrensinler bu tuvalet işini inşallah.