Arkadaşlar bebeğim 7 ay 6 günlük, 36 hafta 3 günlük dünyaya geldi. Küvözde kalmadı ama satürasyonu düşük diye oksijen verdiler, benim yanıma ⅘ saat sonra verdiler bebeğimi. Bebeğim 2.5 aylıkken burnunu yıkarken serus suyunu ciğerine kaçırdık maalesef, yarım nefes alırken acile götürdük. Aspire ettiler, suyu çektiler ciğerinden. Ağzından köpük geliyordu biz gittiğimizde, bize korkulacak birşey olmadığını aspireden sonra iyi olduğunu söylediler. Çocuk doktoruna da götürdük ertesi gün problem olmadığını söyledi muayenede. Ve şu an bebeğim 7 ayın içinde, bebeğim 3.5 aylıkken beni emerken uyku aşamasına geçerken tüm vücudu titremeye başladı, şu ana kadar titreme 6/7 kere oldu. Çocuk doktoruna gittik, B12 188 çıktı, şu an takviye B12 vitamini kullanıyoruz. Bebeğim yanlara dönüyor ama tam tur dönmüyor, 6.5 aylıkken desteksiz oturmaya başladı, ellerini çok yumruk yapıyor ama ellerini çok güzel kullanıyor hatta yürümeli yengeç var, onun ip aparatı deliği küçücük, minicik parmağı ile aparatı çekip yengeci çalıştırıyor,damla ilaç vs verirken vücudunu çok kasıyor, su içerken titriyor, uyurken de elleri titriyor, yürütece koyuyorum, gram hareket ettirmiyor yürüteci, 2 kızım var, kızlarım en geç 7.ayda döndüler, yürüteci bu zamanlarda uçuruyorlardı. Sizce B12 bitene kadar bekleyeyim mi yoksa hemen çocuk nöroloji doktoruna götüreyim mi, bu arada bebeğim sağ bileğini strese girince de bileğinden kıvırıyor. Kafayı yeme aşamasına geldim.