Tazeanneyimbenn sürdürebilir bi diyet kafasına girin. Kendinizi zorlamayın o zorlu süreç kafası bence sıkıcı oluyor. Emziriyosanız da içmeniz gereken 3 litre suyunuzu içmekle başlayın mesela. Ekmek yiyorsanız ekmeği bırakın en kötü bi dilim tam buğday ekmek tercih edin. Akşamları yemek saatinizi öne çekin ve porsiyonlarınızı azaltın. Varsa hamur işi fast food çıkarın e önümüz ramazan zaten güzel ev yemekleri pişer evde azar azar yersiniz. Pilav makarna yemeden😊 sahurda da pideyi yememeye çalışın 🫠 Ramazan da pide demek gerçi ama olsundu. Velhasış genişe yayın bu diyet mevzusunu. Bayrama belki bi tıl zayıflamış olursunuz bu da motive olur size devamı da gelir🫶🏻