Her ay başka bir durum gerçekten yoruldum öğlen uykusu artık stabil 12 de sadece 1 saat akşam 8 de gece uykusuna geçiyor ama 11 de ilk uyanış geri yatır sonra sabaha kadar uyanma aralıkları gece beslenmesini kesmiştim normalde rahattım bir süre ama bir ara gece çok ağlamaya başladı sitede çok ses oldu ve mecbur verdim veriş o veriş artık bi ver bi verme çocuğunda aklı karıştı benimde sabrım kalmadı yine zırt pırt memede uyumaya çalışıyor emzirmeyi sonlandırmayı denedim uyku terörü gibi bişey yaşadı ne yapacağımı bilmiyorum artık 🤯