naznasel Kızım 17 aylık 1,5,2 aydır mamayı sevmiyor istemiyor arada veriyorum çok nadir yani 350 gram aldım 1 ayda bitmedi mesela kaldı attım çöpe çöpe atmamak için acaba almadam mı artık karton olan 250 gram onu mu alsam isterse mi vereyim sizce
haniball naznasel ek gıda ile beslense olmuyor mu mamaya devam etmek mi gerekiyor?? bebeğim 1 aylık meraktan soruyorum yargılamak için yazmadım 😊😊 süt vermeyince mamaya devam mı etmek lazım yoksa özel bir durumunuz mu var
balporsugu7224 naznasel mama içmesi yeterli değil mi zaten bebeğim 10 20 günlük nerdeyse iki aydır sadece 3 defa mama içiyor sabah 8 de kalktigin da akşam 8 de bide gece 12 de sonra sabaha kadar asla içmez bende ek gıdaya yoğunluk veriyorum yiyebildigi kadar bide sizin bebeğiniz büyümüş Allah bağışlasın
aeaslan naznasel canım zaten koca çocuk olmuş. Emziren annelerin bi kısmı bile bu aylarda bırakıyor. Çocuğun kendisi bırakmak istiyorsa ek gıdayı daha çok seviyordur Sevin bile bence buna maşallah. Sizin gibi öğün öğün yemeğini yesin daha iyi işini kolaylaştırmış 😍
naznasel haniball Canım bende bu soruyu merak ediyorum zaten benim kızım zaten normal yemeğini yiyor seviyor yemeği mamayı gece çok zorla uyumayınca mamam vermek zorunda kalıyorum nadir ayda 5 defa anca olur bu kızım süt içmiyor hiçte içmedi sevmiyor emzirme sadece 4 ay emdi Zaten
naznasel balporsugu7224 Evet yeterli bende vermiyorum zaten vermek istemiyorum ama gece uyumaması tutuyor bazen öeseal su vereyim asla içmiyoru o ara mama için yapıyor ayda 5 defa anca içiyor hatta bu ay 3 defa içmiş artık bende vermicem hiç almıcamda artık bizim zaten ek gıdayı çok seviyor ondan mamaya son artık bizimde
happyy_momm Bebeğim 14 aylık 3 ay önce kendi isteğiyle içmek istemedi bıraktık ek gıdaya ağırlık vermeye çalışıyoruz
naznasel happyy_momm Aynen benimde 2 aydır aynı içmek istemiyor ek gıdayı zaten alıyor güzelce mamayada artık gerek yok en iyisi hiç almamak
naznasel aeaslan Evet ek gıdayı seviyor yemekte bir Sorunumuz yok Allaha şükür evet evet artık almayacağım zaten içmiyorda bende artık almıcam🥰