2018de mezun oldum stres üzüntü vs çok taktım okuyamadım o günden sonra kilo verdim ve bir daha da kilo alamadım, sabit 51 kilodayım yıllardır sadece gram olarak artıyor azalıyor ,daha öncesinde doktora gittim sıkıntı yok dedi ,hamilelikte 12 kilo aldım hepsi gitti şuan yine 51 im ama sanki daha da zayıf gibiyim yüzüm bile çökmüş artık kendimi çirkin hissediyorum 😏 tekrar randevu aldım doktora gideceğim ama sizin önerilerinizi de bekliyorum belki faydası olur bana , teşekkürler şimdiden 🌸