Kızlar benim iki gögsümdende 1 bucuk aydır süt geliyordu ama şimdi biri çok azalmış gibi birindede var geliyor ama bebeğim hiç çıkmak istemiyor gögdümden sürekli ağlıyor 4 gündür kaka da yapmıyor bi ara pompa kullandım şimdi kullanmıyorum ne yapmam lazım acil yazarmısınız