Hanımlar helppp. 22 aylık kızım var. Şu zamana kadar hiç kızmadık etmedik ama artık aşırı yoruyor bizi. Eşimde bana kızıyor sen her istediğini yapıyorsun diye. Haklı sanırım ben 2.çocuk istemiyorum kız bebişim olduğu için ve başkada çocuğum olmasını istemediğim için sanırım kızamıyorum bir daha bebek olmayacak diyorum kıyamayıp her istediğini yapıyorum ama bu şekilde iyi değilmiş. Örneğin hava buz gibi ama sürekli dışarı çıkmak istiyor kapıyı dışarıyı gösteriyor soğuk hasta oluruz felan diyorum yok bu defa da ağlıyor ikna olmuyor iyi hadi çıkarıyım diyorum çıkınca rüzgardan rahatsız oluyor ağlıyor sürekli bişey işaret ediyor şuan fazlasıyla kelimesi var ama henüz konuşmuyor tam olarak, yani ben biraz disiplinli anne olmak istiyorum hayır dediğim şeyi yapmasın istiyorum, sürekli hayır demiyorum ama neden olmayacağını anlatıyorum anlamıyorum yemin ederim nefesim yoruluyor ikna etmekten gönlü olsun diye çabalamaktan ama olmuyor ben şu saatten sonra nasıl disiplinli anne olabilirim ki, yani şu aralar kucağa düşkün sürekli ilgi istiyor sürekli gel gel diyor yada kucak vallahi yoruldum ya :(