Selam kizlar bebeğim yenice 10 aylık oldu gece beslenmesine bazen hiç kalkmıyor bazen iki defa kalkıyor ben bazen rüya beslenmesi yapiyorjm çünkü tam ben uyuduğum zaman uyanıyor bazen çok uykusuz kalıyorum bu sefer sizler nasıl yapiyorsunuz gece beslenmesini bırakmak için erkenmi her gelen zayıflamış diyor ama kilosu iyi ayına göre teşekkürler