Bebeğim 22 aylık 3 hafta önce hastalandık beraber ve o hastalıktan sonra uykusu çok kötü oldu. Normalde bebeğim öğle uykusuna yatar 1.5-2 saat uyur sonra akşam da 9 da uyurdu sabaha kadar ama o hastalıktan sonra size yemin ediyorum 9 da yatıyor ya 15 dk ya bi uyanıyor. Bazen hiç 9 da yatmıyor 11-12 ye kadar duruyor ve sabah 6 buçuk gibi kalkıyor. Bazen de gece ağlayarak uyanıyor 2 saat sonra geri uyuyor. Ha şunu da belirteyim hastalık sürecinde emziğini gevdi bir daha da ağzına almadı. 2 tane emzik aldım onları da gevdi. Bende bir daha emzik vermedim. Emzikten mi diyecem bu uykusuzluğu ama 3 hafta oldu ya valla delircem kızlar aklımı oynatmak üzereyim. Gurbetteyim kimsem de yok bana destek olacak. Gündüz uykularını çok iyi uyuyor ama gece oldu mu yok! Ya yardım edin niye böyle yapar bi çocuk ya valla aklım almıyor. Tek dinlendiğim zaman akşamları. Valla dinlenmek istiyorum bende insanım… 😢😢😣😣😣