solfamire Kızlar bebeğim erkek 2 ay 2 günlük damakları çok kaşınıyor eliyle sürekli kaşımaya çalışıyor. Elini ağzına götürüp sürtünüyor. Philips Emzik denedim tutmadı. Emzik işe yarar mı sizce başka marka emzik alayım mı yoksa başka bir çözümü var mı?
xbebegimx solfamire o aylarda normal cnm ellerini keşfediyorlar bize doktor hiç müdahale etmeyin demişti.