cLearQueen kizlar yag surdum yikadm fircaladm suan pek konak yok nemlendirmem lazim mı siz dustan sonra bisey suruyo msunuz sanki bisey surmezsem yine kurucak gibi
bisenakillisinzaten cLearQueen Evet mutlaka nemlendirin ya bebek losyonuyla ya bebek yağı ile. Ya da bebeğiniz için kullandığınız nemlendiriciniz falan varsa o da olabilir
Aseldurumom_ cLearQueen canım clenikid konak şampuanı var hiç uğraşma yaglayip kazımakla üç kullanımda kurtuldum kızımın konak derdinden
biryigitannesi bisenakillisinzaten benim oglum 4.5 aylik her hafta yaglayip tariyorum , her hafta tekrar eden konak var. Ama saclari cok uzun yag krem vs nasil surup nemli tutucam ki
NmalkoC Aseldurumom_ ya o cilt tipine bağlı bence benım oğlumunda cildi çok kuru konak yapıyordu clinikid kullandım bizdede hiç işe yaramamıştı