yo_ca697 Oğlum 1 hafta sonra 8 aylık olacak 65 cm şu an doğduğunda 49 cm di her gören boyu çok kısa ilerde kısa olur diyor o kadar çok söylüyorlar ki ben de buna inandım artık yani kısa da olabilir ama neden yani neden 8 aylık olmamış bir bebeğin boyuna takılır insan ilerde uzun mu kısa mı olacağı şimdiden belli olur mu gerçekten
omeratlas yo_ca697 doktorunuz ne diyor bu konuda ? Genel de bebeğin boyu anne ve babanın boyunun ortalamasıyla hesaplanıyor. Siz ve eşiniz çok uzun değilseniz genel de bebeğiniz de çok uzun olmaz
meri123 yo_ca697 ben 1.70 eşim 1.80 oglumuzda 49 cm dogdu kuzenim ve esinin boylarida boyle onlarin ogluda 49 cm dogdu suan ikimizim ogullarinin boyuda gayet normal takma kafana boy genetik ilerliyor anne baba olarak sizlerin boyuna denk olacaktir
sedadvc yo_ca697 Benim bebeğim de 3 aylık ölçüsünde 67 cm çıktı. Bize de çok uzun olacak, bir problem mi var, siz o kadar uzun değilsiniz diyorlar. İnsanları anlamak mümkün değil. Uzasa kabahat uzamasa kabahat. Tam cildirmalik.
yo_ca697 meri123 ya ben boyunun farkında bile değildim hani kısa falan takip bana böyle söylenene kadar ister istemez işliyo insana bir yersen sonra acaba mı diye
yo_ca697 sedadvc evet kızımın da boyu uzundu o zaman da dikkat et devlik hastalığı var o olmasın ya da kızlarda çok uzun boy güzel değil yaşlı gösterir falan diyorlardı bile bile hala takıyorum bu insanları
sedadvc yo_ca697 ay lütfen takmayın kafanıza. Bebeğim sadece mama iciyor, sütüm yok. İlk zamanlar gelişimi eksik olur diyorlardı. Şimdi de boyu kilosu iyi, gördüler; mama şekerli olduğu için şişiriyor bebeği diyorlar 😂😂 Artık sadece gülüyorum.
meri123 yo_ca697 kaynanam hep der eşimden bahsederken topacıktı bebekligi cocuklugu bianda boy atti diye millette moral bozmaya birebir bacım he kısa olcak bebem napacaniz de perdemi astırcaktınız de 😄