Merhaba anneler 4 5 gündür bebeğimin dudağında adını koyamadığım sivilce gbi yaralardan war..biri geçiyor biri çıkıyor çok canımı sıkıyor .. kuru tutmaya dikkat ediyorm krem sürüyorum vs geçer gbi oluyor tkrar çıkıyor .. ek gıdalardan olabilr die 2 gündür mama harici herşyi kestim .. anLamaya çalışıyorum Ama yok anlayamadım .. 2 gündür bşy vermiyorum aç yavrum .. mama dedikçe içim cız ediyor .. böyle olanlar war mı lütfen yardımcı olun..🙏🏻 Yarın randevu alıp doktora götürmeyi düşünüyorum yinede sormak istedim şimdiden TeşekkürLer!.. !