Kızlar nerdeyse oğlum üç yaşına girecek ama son on gündür aşırı derecede bağlandı sanki bize özelikle bana mesela normal oturuyoruz illki gelir benim ynıma oturur hiç dbimden ayrılmaz uyurken bike elimi tut diyor yani son gündür aşırı aşırı bağlı ve anneci bi okadarda nazlı davranıyor bu süreci yaşayan varmı acaba bir geçiş süreci gibi bişeymi bu arada hiç bir zaman ilgisini üstünden çekmedik gün boyu pyunlar oynuyoruz hep birlikteyiz her şekilde ama son on gündür sanki davranıışları değişti gibi