Ebozer valla ben yanlış mı yaptım bilmiyorum ama ben kızıma ilk etapta 3 gün kuralıyla başladım haşlama sebzeler ev yapımı yoğurtlar falan kızım asla yemedi ve ben mutfakta ona masa hazırlarken bile ağlamaya başladı yani o derece. Sonra dedim ki ben bu çocuğa ne yiyorsam ondan vericem aynen de öyle yaptım. Zaten çok salçalı ve yağlı yemekleri sevmem o yüzden tereddüt etmedim ama ona da yediricem diye zeytinyağı ve organik tereyağını daha fazla kullandım sıvıyağ yerine. Ve kızım bizimle birlikte sofraya oturdu her şeyden tattı. Şu an peynir pek sevmez ve gerçekten salçası fazla kaçmış yemekleri sevmez. Onun dışında baklagilden tut taze fasulyeye kadar her şey yer. Çok şükür alerjisi olan bi şey olmadı şanslıydım. Kızım her sabah yumurtasını yer vs. Ben bu yolu izledim belki yanlış olabilir ama şu an kızım 2.5 yaşında ve gelişimi gayet yerinde :)