Merhaba biz pregonun park yatağını almıştık daha 4-5 ay yattı ve ortası çöktü. Hem demirleri yamuldu hemde zemin olarak kullanılan şey yamuldu. İçi çukur duruyor. Aynı zamanda aşırı gıcırdıyor. Merak ettiğim şu acaba bizim beşik mi kötü çıktı yoksa park yataklarda bu kronik bir sorun mu? Çünkü artık kullanılamaz hale gelmesine ramak kaldı ve yeni bir beşik almak zorunda kalacağız gibi görünüyor.