Bebeğim dört günlük memede uyuyor Gazini çıkarmaya çalışırken uyanıyor uyanınca kendiliğinden uyumuyor tekrar emmek isteyip ağlıyor tekrar emziriyorum kısır bir döngüye girdik Kız uyutmak da içime sinmiyor Ne yapabilirim gazini çıkartmadan uyutsam sorun olur mu