naz000 Hanımlar yavaş yavaş tadimlara başladık sayılır yalnız su içmiyor. Aslinda iciyor ama kaşıkla biberon verince mama veriyorm saniyo içmiyor suluk da istemiyor çay kaşığı ile veriyorm. Nasl alistirabilirim su tüketimini ve ne kadar içmeli acaba
karaniremm naz000 emziriyorsanız mama veriyorsanız telaşlanmanıza gerek yok onun icin yeterli yavas yavas alışır
Zera 1 yasina kadar zorunluluk yok diyor doktorlar su tuketiminde zaten anne sutu ya da mama tuketiyorlar diye.