anonimmomp_ Kesim için zaten çok erken ki bende korkmuştum nasıl dökülüyordu oğlumun saçları yastık kılıfı kıyafetleri her yer tövbe yarabbim sanki kedi tüy döker ya öyle oluyordu sonra öğrendim ki belli bir dönemde bu şekilde dökülüyor ve yenisi çıkıyormuş korkmayın yani normal ben 10 aylıktı artık emerken çok terliyordu saçları döküldükten sonra bir gür çıktı ki doğduğunda da çok saçı vardı herkes çok şaşırmıştı babası ile traşa gönderdim kuaföre kuaförü ayağa kaldırmış tabi harika yakışıklı olmuş ama tam istediğim gibi sadece toparlayacak şekilde kesmişler ama sesten korktuğu için elektrik süpürgesine bile yeni yeni alışıyor şimdi e bebekten bebek sessiz traş makinesi aldım evde kesmek için daha denemedik bakalım o ilk saçları döküldükten sonra çok daha güzel çıkıyor saçları merak etmeyin