Bebeğim 3.5 aylık 3 aylık oldugundan beri gece uykuları çok kötü olmaya başlamıştı. Ama 1 haftadır 7 de uykusu geliyor uyumak istiyor 5 dk uyuduktan sonra katılarak ağlamaya başlıyor. Bu kısır döngü 9 a kadar devam ediyor. Kolik bir bebek değildi. Ama 5 dk uyuyorsa 10 dk aralıksız ağlıyor. Karnına sıcak havlu koyuyorum gazsa diye ama fayda etmiyor. Ağlarken meme kabul etmiyor mama veriyorum kusuyor ama aç gibi de davranıyor. Mama içince de hemen sakinleşmiyor ama … kafayı yemek üzereyim .. artık dayanamadı ağlamaya ve uyudu kaç dakika sürecek bilmiyorum ama . 4. Ay atağına girdik görünüyor ataktan mı yoksa derdini mi bulamıyorum acaba 😢