6 bck aylik oğlumla bizde malesef ki hastanede yattık bu belirtilerle🥺 hatta zatürree bile olabilir dedi ( çünkü cigerlere inmisti enfeksiyon ve ayni zaturre görüntüsü vardi ) (ama kesinlikle zature olamazdi o kadar sicak-soguk gormuyor zaten)aşırı derecede hirilti ve balgami vardı ki sürekli öksürük krizleri gelirdi yavruma🥹 sırtına pat pat yapiyorum diye dönüp dönüp ağladığı zamanalri hiç unutamiyorum😭bizede bol bol ventolin+cortair ve damardan antibiyotik başladılar. Çok şükür toparladı hastaneden çıktığımda hala hiriltisi devam ediyordu 1 hafta daha evde tedavi verdi buharlara ve burun yıkamaya devam ettik ama kesinlikle çekme dedi dr çünkü cekince burun içinde ödeme neden oluyormuş 1 hafta sonunda kontrole gittik ve ilaçları bırak 1 2 kere buğu yap dedi çok şükür şimdi cokk iyiyiz 🙏🏻🙏🏻