Oğlum 21 aylık asla yerinde duran Bi cocuk değil. Hareketlenmeye başladığından beri hep öyle .Ek gıdaya basladigimiz zaman ne yaparsam yapım adam akıllı yemek yedirmedim masada oyunlar oynadım şebeklik yaptim yok .Mecbur o zman ceviz adam aciyorudm öyle yiyordu.Ac bırak mecbur yicek diceksiniz ama yine de yemiyordu .Şimdi de niloya izleyerek yemek yiyor bazen çok sevdiği yemekler olunca izlemeden yiyor diğer yemekleri asla tvsiz yemez .Galiba tv izlediği için yerken bir lokmayı en az 30 defa ağzında döndürüyor ve ağzında kırıntı kalmamasi lazım yoksa ağzını açmıyor. Artık taakatim kalmadı gerçekten yoruldum .Bunun dışında eşim doğu görevinde yılda iki kere geliyro bu yüzden gece gündüz tüm yük bende .Son zamanlarda tüm oyunlarına beni dahil ediyor normalde zaten oynuyorum ama tüm gün bayılıyorum artık. Gerçekten bunaldıgim icin yazdım belki benim gibi olanlar vardır:(