aslhnkrts birbalikannesi 11 aylık olucak gündüz iki defa mama alıyo 120 yada 90 cc değişiyo aynı zamanda emiyo da canı istedikçe ilk baştan beri sütüm az ve bebeğim prematüre olduğu için mama destekli gidiyorum. Artık günde 3 öğün yiyo 2 minik de ara öğünü var gece yatarken de 150 cc mama veriyorum Şimdi bu yazdığım öğünlerde dolu dolu tabaklar değil tabiki en minimal olanı yiyo kızım
alpmila birbalikannesi 4,5 aylık 140 cc içiyor 160 denedim fazla geliyor içmiyor daha yeni yeni 140 içmeye başladı
eozlem 5 ay 19 günlük. Meme+mama gidiyoruz. Günde 4 kere 150 cc mama içiyor. Kalan zamanda emiyor, 2 öğün de tadım yapıyor.
birbalikannesi eozlem bizde 4.5 aylığız 180 içiyor gün içinde biberondan çıkınca ağladığı için biraz fazlalaştırdım
birbalikannesi aslhnkrts benimde sütüm azdı emiyordu mama da veriyordum fakat sonradan meme almadı biberonla devam ettik
tgccgrr Benim minnak iştahsız kız beş aylık 4 kere 150 içiyor iki öğün de püredir meyvedir öyle gidiyo kilo alımı az
hln81 tgccgrr kac kilo acaba bebeginiz bnm kizimda gelisim geriligiyle dogdu ve cok az iciyor diye kendimi parcaliyorumda
hln81 tgccgrr kizimda 3 aylik 4 kilo telaslanmama gerek yok o zmn kilosuna gore yiyor diye dusunmeye calisaym 🤦🏼♀️