AnnaGloria yeterlı su alımı varsa korkmayın. Probıyotık kullandık bız. Doktor sey dedi mesela 5 kere kaka yapıyorsa 5 kere emıyorsa sorun yok dedi. Sıvı kaybı olmaması onemlı olan o sıvıyı tekrar ona vermeniz bir de bize doktor keske ek gıda alsa daha cabuk toparlar demıstı. Yanı neden size yemek yemeyecek demıs anlamadım. Kucuk de degıl yanı sizinki ıshal baya oluyor ama