40ım dolalı 20 gün flan oluyor spiral taktırınca tekrardan kanamam başladı şimdi aktif kanamam yok ama ara ara peçete ile silince lekelenme oluyor bu durumda namaza başlayamam değil mi kararsız kaldım sürekli bir lekelenme yok arada peçete ile silince geliyor sizce ne yapmalıyım ?