Bezelyeannesi Bebikoluhayatim bir yaşını geçtiyse bisolnatur diye bir şurup var anında kesiyor onu kullanıyorum keçiboynuzu pekmezi veriyorum baya yumuşatıyor Akgündük sakızını tavada yakıp pamuğa dumanını emdirip gögüsüne ve sırtına koyuyorum bazen beyaz kalıp sabunu sıcak havluya sürüp sırtına koyuyorum ayaklarının altına viks sürüyorum birinden başlıyorum geçene kadar deneme yanılma yöntemiyle devam ediyorum ama bu şurubu kullandığımdan beri iki güne geçiyor öksürüğü birde sarımsak bal limon karıştırıp veriyorum
Asyaveannesi04 Bebikoluhayatim soğanı kesip üstüne karanfil batırıyorum 8-10 tane gece uyurken başına koyuyorum çok rahat uyuyor
benfiru Bebikoluhayatim en iyisi buhar vermek canım buharla atıyor ciğerdekini. Kuru öksürükse 1 yaşını geçmeden ilaç vermiyorlar onun için de pekmez içirebilirsin sıcak suyla açıp
Dedektifgadget Bebikoluhayatim burun temizliği Topuklarina zeytinyağı sarmısak kürü sürüp çorap giydirin Sırtına göğsüne zeytinyağı ve çörek otu yağı sürün Çörek otu yağı 1 çay kaşığı günde 2 kere verin ben kolay kolay kimseye birşey önermem kızım antibiyotik içince kusuyordu böyle iyileşti Ve ballı limonlu sarımsak kürü Göğsüne koyun yünü koyun bir bez ile ısıtıp
gune5 Ben zeytinyağı ve sarımsak karıştırıp bekletip yağını ayak altına sürüyorum geceden faydalı ama benim oğlanın öksürüğü geçmiyor birde yıkanmamış koyun yünü ve akgünlük sakızını yakmayı denicem
Bebikoluhayatim Bezelyeannesi 5 gün sonra 1 yaş olacağız biz kullanabilir miyiz acaba. Bir araştırayım çok teşekkür ederim
1bardaksu Çörek otu yağ,sarımsaklı yağ sürüyorum ayağına göğüsüne sırtına .hatta geceleri artan öksürüğü vardı.3gündür sarımsak yağ sürüyorum çok rahat uyuyor.koyun yünü yastığı al günlük yapıda sürdüm içirdim .Ama yün yastık alaerji yaptı.
Bezelyeannesi Bebikoluhayatim bir yaşından sonra kullanılabiliyor diye biliyorum üzerinde de öyle yazıyor ama siz alırken eczaneye sorun yinede
coldplayy Nebulizatör kullanıyorum. Hergün düzenli olarakta soğuk sıkım keçiboynuzu özü, dut özü ve bal yediriyorum.
zeynepyusufaslan Bebikoluhayatim 7 aylıkken bi hastalık yaşadık ıhlamur veriyordum ılıtıp bir de doğal pekmez katıyordum içine . Ayrıca nebülizatör kullandım ama bir gittiğim doktor önerdi diğeri önermedi faydası oldu mu bilemiyorum . Bir de doktorum fitospan önerdi doğal içerikli şurup. Bunların karışımı ile 2-3 günde düzeldi şükür