Merhaba hanımlar bebeğim hasta değil 4. Ay aşısından sonra sesi kısıldı bi ara geldi sonra tekrar gitti sesi çatallaşmış bir şekilde çıkıyor 12 gün falan oluyor bugünle bu durumu yaşayan oldu mu doktora gitmek gerekir mi acaba ? Neden böyle oldu ya canımı sıkıyor bebeğimin sesini böyle duymak bunu yaşayan varsa yardımcı olsun lütfen ?