twinboymoms
Sağolun Allah razı olsun🌸Bizim kakada kan vs hiç bir şey yoktu.Sadece yanağında kızarıklık vardı.Doktor test istedi süt alerjisi yok dedi.Biz sadece mama ile besleniyoruz.Sebebini bulamadık.Doktor egzama dedi.Ev bazen ısısı yüksek oluyordu acaba sıcaklık falan mı yaptı diyorum kendimce.Deterjanı falan değiştirdim.Bioderma atoderm mustela Stelatopia bepanthol sensiderm hepsini kullandım geçmedi ama bizim yüzü yanık gibi çok kıpkırmızı sulu bir hal almıştı.Kulağının arkasına kadar yayıldı.Kortizonlu krem hiç kullanmak istemedim ama mecbur kaldım.Dün sürdüm bugün kabuk bağlamış yavaştan rengi açılıyor gibi.Sulu sivilce gibi olunca kaşınıyor sanırım.Tam düzeldi diyordum kaşıdığı için tekrar başlıyordu.Gece bile yüzünü kaşımasın diye sürekli elim beşiğin içindeydi,geçmedikçe çok üzüldüm.Sizinki çok küçücük bir yerde dediğim gibi masaj yaparmış gibi kremi sürün iyice yedirin geçer.Biz kullanamadık hastalık olunca bağışıklığı düştü o sebepten böyle oldu biraz da,bu kadar hiç olmuyordu.Bize bioderma iyi gelmedi sulandırdı yüzünü mustela direkt kurutup kabuk bağlatıyordu.Her bebeğe farklı etki eder kremler tabi bize mustela iyi geldi.Herkes bioderma iyi geldi falan demiş ama benim bebeğimin yüzü çok kötüydü belki ondan iyi gelmemiştir.