CuteBadesMama tombikseker Siemens İQ300, Inox, 7 çekmeceli, 242 lt. kapasiteli. Kasım sonunda yeni aldım. Memnunum.
Minel-inannesi tombikseker arcelik 2071 model 260 litrelik kullanıyorum. Bi sirun yasamadik cok şükür. Annemlerde ugur var, no frost olmadigi icin karlama yapiyo. Senede 1 bazen 2 kez buzunu cozdurmesi gerekiyo icini komple bosaltipta.
tombikseker CuteBadesMama Hemen bakıyorum teşekkür ederim 7 çekmeceli olması baya kullanışlıdır güzel günlerde kullanın
CuteBadesMama tombikseker teşekkür ederim, bu arada beğendiğim bir diğer marka, modelde Arçelik 2071MI idi. O 244 litre kapasiteli, 7 çekmeceli ve yine Inox. İsterseniz ona da bakabilirsiniz.
tombikseker Minel-inannesi anlıyorum en iyisi no frost yani bende sizin aldığınıza bakıyım teşekkür ederim