4 gün önce çok az bir safra kustu ve ardından halsizlik başladı ama öyle böyle değil sürekli uyumak istedi sadece anne sütü ve uyku o gün doktoru midesi için ilaç ve probiyotik verdi ertesi gün geçmeyince serum takındı ve kan testi alındı temiz çıktı ilaç ve serum halinde hiçbir belirti göstermediği için doktorumuz yatış verdi kaka testi için lavman yapıldı test verdik o da temiz sadece idrar veremedik onu da vereceğiz bir anda yemeden içmeden kesildi sevdiği seyleri dahi yemek istemedi raporlu mamasını sevıyordu onu dahi içmiyor ve yenidoğan bebek gibi sürekli uyumak istiyor çok halsiz başına gelen var mı neyden kaynaklı olabilir ?:(