Olduysa nasıl aştınız bu sorunu 2.5 aylıkken başladı 3 ay 18 günlük hala devam ediyor artık kendim ağlaya ağlaya mama veriyorum çok bunaldım bebeğime üzülüyorum doktora gitttik tahlil vs temiz reflü şurubu verdi oda işe yaramadı. Mama biberon değişimi de işe yaramadı. Karanlık sesiz kimse olmadan yediriyorum yine aynı bi kaç gün düzeldi dedim sonra başa sardık birde sizde de oluyor mu aşırı uykusu varsa o an kaka gaz vs yapmak istiyorsa yemeyi bırakıyor. Mesela az önce aç ama uyku saati geldi yemedi biraz mayıştı öyle yedi ben ne yapabilirim bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı gerçekten psikolojim bozuldu aşırı iştahlı bir bebeğim vardı bu duruma onun için üzülüyorum her türlü uykusuzluk huysuzluk olsun hiç sorun değil ama yememesine onun adına üzülüyorum