Merhabalar benim oğlum dün 1 yaşına girdi doğdu doğalı mama ile besleniyor ancak son zamanlarda mamayı istemiyor azıcık içip bırakıyor ek gıda yiyor ama uykudan önce mama içerdi şimdi biraz içip bırakıyor acaba böyle bir durum yaşadınız mı diğer tatlara alıştığı için mi istemiyor inek sütü vermeli miyim ? İnek sütü nü biraz daha geç vermek istiyordum mama ile devam edecektim 2 yaşına kadar ama içmiyor siz nasıl yaptınız yazarsanız sevinirim