mehtaphay Kızlar buzlukta böreğim var geçen çıkardım buzu çözülmeden direk üzerine yumurta sürüp pişirdim çok kuru oldu nasıl pişirmeliyim başka önerisi olan var mı ?
Bezelyeannesi mehtaphay düşük ısıda uzun zaman canlı fırında pişirdiyseniz kuru olabilir veya içinin sosumu eksikti acaba
SerraD-1823 mehtaphay yarım saat kadar bekletme imkanınız varsa bekletip öyle pişirin ve 25 -30 dk yeterli oluyor genelde börek için fazla kalınca fırında kurıyor
yagmure17 mehtaphay ben tazeyse 180de buzluysa 200e atıyorum gayet güzel oluyor birde fırını biraz ısıtıp öyle atıyorum siz düşük dereceye atmış olabilir misiniz
Orenda_ mehtaphay Aa niye öyle oldu ki ben sürekli yapıp dondurucuya atıyorum sonra çıkarıp direk önceden ısıtılmış fırına atıyorum 200 derecede Gayette güzel oluyor
mehtaphay Orenda_ ay bilmiyorum ya bende sürekli yaparım son 2 dir kuru oluyor siz üzerine ne sürüyorsunuz ?
_mom16 mehtaphay ben fırını ısıtıyorum iyice sonra kapatıyorum böreği atıyorum içine yumuşacık oluyor yani fırın kapalıyken yap