5 ay 20 günlük oğlum formül mama asla sevmiyor. Her çeşidini denedik kabul etmedi zaten laktoz intoleransı var özel mama içiyor onun da tadını sevmiyor.
4.5 aylıktan beri doktor önerisi ile tadıma başladık. Çok seviyor ve yemek için çok hevesli açıkçası dokunur diye çok vermiyorum ama hep istiyor bitince. Acaba formül mama içine azıcık muz, elma ile tatlandırsam nasıl olur? Yine homojen olacak eser miktarda tadı gelse yeter. Ne diyorsunuz?