Bebetonunmotheri benim daha bu haftanın başında 1 yaşında oğlum ve kendim ikimizde domuz gribi olduk ilk gün kusması oldu bir daha olmadı ishalide öyle çok yoktu ama ateş off çocuğumun ateşi hiç düşmedi yavrumun çayır çayır yandı çocuğum 3 gün çok şükür onları atlattık ama öksürük var bende ciğerden derin derin öksürüyor o öksürdükçe benim içim parçalanıyor bişeyde yapamıyorum elimden gelmiyor