Ya süt sağacağım ya mama vereceğim demişsiniz ama birini seçmek zorunda mıyız ki
Sağabildiğiniz kadar sağım yapın hem süt hem mama alsın olmaz mı 🥰 benimde ikizlerim var ve desteksiz büyütüyorum. Biri emerken diğeri emmiyo memeyi. Sağım sadece eşim evdeyken yapabiliyorum. Bir öğünde anne sütü veriyosam diğerinde mama alıyolar. Bazen sadece 1 kez anne sütü verebildiğimde oluyor yapacak bir şey yok ben elimden geleni yapıyorum. Sizde yapıyosunuz. Anne mutlu olmazsa stresli olursa bebeğine de yansır . Kendinize iyi davranın, kendinizi yargılamayın hırpalamayın 🙏🏻 elinizden geleni yapmaya devam edin. Verebildiğiniz kadar anne sütü sağamadığınızda mama verirsiniz ama vereceğiniz en önemli şey sevginiz ♥️ bebeğiniz sevginizle gayet güzel büyür üzülmeyin🙏🏻