Arkadaşlar merhaba. 3 aylık bebeğim için bebek kamerası almak istiyoruz fakat kameraların uzaktan başka kişiler tarafından izlenebildiğini duyduk. Ip adresleri ile uzaktan bağlanıyorlarmış. Kameranın kendiliğinden açıldığını söyleyen aileler var. Neden kim nasıl yapıyor bilmiyorum. Kamera konusundaki fikirlerinizi merak ediyorum. Farklı değişik tehlikeli şeyler yaşayanlar oldu mu kamera konusunda?