İkinci el bulaşık makinesi aldık geldiğinde içi leşşş gibiydi koku camur gibi kalıntılar ozon sirke cif vs sildim ettim 3 kez falan ama sonra da bulasık makinesi temizleyicisi ile bos calıstırdım biraz temiz gözükyor içi ama hala koku var gibi bulaşığı koymaya korkuyorum acıkcası temizlemez bu makine die napacm yıkandıkça mı temizlenecek nolacak ya