Oğlum 10 ay 4 günlük yaklaşık bir haftadır gece uykusuna geçtikten yarım saat sonra sakinleşmeyerek ağlıyor normalde hafif destekli yanına uzanarak uyutuyorum ama ayakta sallamadan uykuya dönmüyor. Yani atakta yoktu bu ay bildiğim kadarıyla ama bu atak bildiğin? Gece yarısına kadar yapıyor bunu. Gece beslenmesini kestim odasını ayırdım maşallah neredeyse kesintisiz uyuyordu. Üst dişlerimiz de zorluyor gerçi. Ama atakta olanlarla aynı şeyler susmayarak ağlama gibi. Bu ne kadar sürdü acaba? Elbet geçecek ama merak ettim. Birde burnu akıyor tıkalı ama ondan öncede böyleydi. Ne zaman geçiyor inşallah 1 2 ay falan değildir 8. Ayda ki gibi 😅tabi her bebek farklı ama 11. Ayda yaşayan var mı bu durumu? Farkettğim bir şeyde şu her ay bittiğinde bir sıçrama oluyor böyle. 12. Ay atağı böyle mi acaba erken mi yaşıyoruz