dlnshn Kızım 3 ay 25 günlük her akşam 18:30 dan sonra uykuya götürüyorum ama odaya girer girmez ağlamaya başlıyor odadan çıkınca susuyor. Ne yaparsam yapayım ağlıyor. Uyutmam 1,5 saat sürüyor anlamıyorum hep böyle mi olacak? Ne yapmam gerekiyor
aselkussum dlnshn hoşgeldin 4. Ay atağı bizimki 3 buçuk aylıkken başladı 4 ay bı hafta oldu ve sanırım bugün de pik noktalarindan birini yaşiyoruz gözleri kapalı agliyo cirpiniyo ama asla uyumuyo Her şekilde denedim yok katiyen kabul etmiyo ve tam 3 gündür 3 farklı yöntemle kendi kendini uyutuyo sanırım bundan sonraki uyuma şeklini kendi belirlicek . Mesela önceden kucakta dik bı şekilde omuzumda uyurdu asla başka şekilde uyumazdi 3 gün önce inatla dik bı şekilde uyumadı yan yatrinca uyudu dün ne dik ne yan yatrinca uyudu uyumadı en son kendi kendine uyudu ben şok doğduğundan beri ilk defa kendi kendine uyudu bugünde hiçbirini kabul etmedi saatlerce ağladı salaldim eski yöntemleri denedim falan hiç banamisin demedi en son pes ettim elimle yüzünü seviyodum kollarımla oynaya oynaya uyudu garip bı öğün uykusunu bile kucak harici yapmamistir
lyla65 Hep öyle olmayacak ama ara ara böyle olacak. İlk çocuğumda ben yapamıyorum olmuyor diye kendime çok yükleniyordum şimdi ikinci bebeğim oldu. Düzen iyidir ama onun için her şey çok yeni alışmasını anlayış ile karşılamalıyım fikri var. 4. Ay atağı yanılmıyorsam en zoruydu zaten. Kendinizi üzmeyin bırakın oyun oynasın illa uyur ama şimdi değil:)
dlnshn lyla65 işin kötü yanı oyun da oynamak istemiyor uyumak istiyor ama uykuya geçişi çok zor oluyor ağlayıp duruyor. Belli bi düzen oluşturdum ama bi yerde yanlışlık mı yapıyorum acaba bilmiyorum
artikbiranneyim dlnshn ahhh 4. Ay atağını yaşayan bilir🫠 istediği odada istediği şekilde ışık açık veya kapalı nasıl istiyorsa öyle uyutun tavsiyemdir😆 bazen salonda bazen odada bazen mutfakta gerek ışığa bakarak gerek gözlerine mendil örterek gerek kucakta gerek memede nasıl istiyorsa o şekilde uyutttuk 5 bucuk aylık olana kadar… ağlatmayın yeter 😅 yoksa susmuyorlar ve bu kez hiç uyumuyorlar. 5 bucuk aydan sonra değişti 💘
melenbeg Çok beter bir dönemdi o 4. Ay atağı uykuya direnme mamaya direnme oyuna direnme ilgiye bile direniyordu ama geçiyor 🫠🫠
210796 benimde uyku rutinine.alismos.kizi ayni ay aymi.gun aynen oyle😄bende aliskanlik yapti diye dusunuyordum.uyku icin miziklaniyor uykuya goturuyorum bagir abagira.agliyor.2 gundur direnme.gucum.olmadigi icin babasi diger odada uyutub getiriyor