Ben Ankara’da yaptırdım. Çok memnunum. Biraz pahalı olduğu için arkadaşımın yerine bi seans gideyim dedm. mahvetti beni hem yapamadı hem acayip canm yandı. Profesyonel değildi yani bin pişman oldum eski yerime devam ettim sonra. Yani çok iyi yerlere yaptırın. Paradan kaçmayın arkadaşlar. Sen çeneye 4-5 seans yaptırdım yetti. Koltuk altına 1.5 yıl kadar her ay gittim diyebilirim. Şu an tertemiz . Bazen 1-2 tel görüyorum o kadar koltuk altımda hamileyken de aynıydı. Çenem zaten çıkmadı .