Bebegim 1 aylık oldu emzik kullanıyor hatta geceleyin çok büyük kurtarıcim oldu ama emziği klasik emziklerden ayına da uygun geceleyin ağzından cıktı mı bağırıyor acaba diyorum anne memesine yakın emzikten alsam daha mı rahat kullanır ama anne memesine yakın hangi emziği alsam bir türlü karar veremiyorum