funda94 Merhaba buharlı pişiricisini satan var mı Bebekler için olanı? E bebekte 4500 tl çok pahalı vermek istemiyorum o fiyatı Tavsiye eder misiniz
funda94 feyzanuur teşekkür ederim Dediğiniz gibi buharlı pişirici Arçelik markasının var Gereksiz büyük bebeğimin yediği 2-3 kaşık zaten Onun için onu çalıştırmak istemiyorum Hem de avent bıçaklı olduğundan dolayı püre haline getiriyor ikisi bir arada
feyzanuur funda94 yok hayır aparat diye bahsettiğim şey nornal çelik süzgeç gibi olanlardan. ikeadan almıştım ben memnunum. bikaç dakikada pişiriyor. makinasına o kadar para vermek gereksiz bence
funda94 feyzanuur ya arkadaşım var bundan yazdım yukarıda okumadın sanırım, bu avent farklı bir şey 😃😃 sagol yine de
feyzanuur funda94 ay biliyoruz aventin bundan farklı olduğunu 🙄 da gereksz yani blenderla çektirmek ne kadar zor olabilir neyse kolay gelsin
funda94 feyzanuur insanların bazı sebepleri olabilir ne kadar zor olabilir kelimesi benim için kabul edilir değil size de kolay gelsin gününüz güzel geçsin