Geçen hafta ateşlenmeye başladı doktor kulağı boğazı kızarmış dedi antibiyotik yazdı sonra geçmedi kulağım ağırıyor diye ağlamaya başladı sonra başka doktora gittik o da antibiyotik verdi ve yine başa sardık bu sefer diğer kulağı ağırıyor ve ateş yüksek olmamakla beraber devam ediyor anlamadım gitti canım sıkılıyor çok sizce neden geç mi iyileşecek böyle sık hasta olan bir çocukta değil yani ilacını içince toparlardı anlamadım gitti