gbzya eğer 5 dakika sonunda ağlamıyorsa keyfi yerindeyse sağıp vermeyin meme reddi yaşarsınız .İlk kızımda o hataya düştüm ve 15 ay süt sağdım çok zordu .2. Kızım 8 aylık , doğduğunda herkes bir göğsü 15 dk diğer göğsü 15 dk emecek dediği için çok yıpranmıştım aylarca dakika tuttum .en fazla emdiği ⅞ dk.⅔ dk kadar düştüğümüz bile oldu o dönemde saat başı emzirdim Kilo alımında problem yoksa sabredin .Sütünüz yağlı olabilir .Benim kuşum kısa emdiği halde kilo alımında hiç problem olmadı 🙏🏼 doktorda demekki bu kadar emmek ona yetiyor dedi , bir süre sonra kabulleniyorsunuz