yagizemirsmom Kızlar oğlum 13 aylık ara sıra kaşlarını kaldırıp gözlerini kapatıyor böyle sanki tik oluşmuş gibi genelde sinirlenince öyle yapardı ama şimdi ara sıra tekrarlar oldu sizce doktora götürmeli miyim
Elisarli yagizemirsmom bence gerek yok bizimkide o aylarda göz kırpmaya çalışıyordu sürekli yapamıyordu 2 gözünü aç kapat aç kapat yapıyordu devamlı 1 ay filan sürdü ses etmedik kendi kendine bıraktı yapmayı
yagizemirsmom Elisarli ay İnşallah dediğiniz gibidir ya endişeleniyorum çünkü 🥹devamlı yapmıyor arada yapıyor ama dikkatimi çekti korktum bende