Kızlar 10 gün önce sezaryen oldum doktor miyomu da aldığını söyledi ama çok kanamam oluyor kan sulandırıcı iğne kullandım onunla mi alakalı bilmiyorum ama az önce mesela banyoda kanamam herhalde 30-40 Saniye sürmüştür yani durmaksizin koyu renkli kan geldi yoğun şekilde.ikinci sezaryenim ilkinde bu kadar kanamam olmamıştı miyomla mi alakali acaba? Sizin de böyle miydi bi de birden üşüme titreme geliyor sonra kulaklarımdan sanki hava çıkıyor çok sıcak oluyor ve üşüme bitiyor ne olduğunu asla anlamadım ama sadece yatarken oluyor